فاز دوم EPCS – تدارکات Procurement

شامل تامین و تهیه تجهیزات گلخانه و سازه گلخانه از قبیل ستون ها،کمان ها، المانها و پوشش گلخانه ها، پنجره ها، سیستم های آبیاری و تغذیه ، گرمایشی، سرمایشی، تهویه، سایبان و انرژی saving ، مه پاش و رطوبت ساز، سیستم های کشت، سیستم برق رسانی و تابلوبرق و روشنایی، کنترل اقلیم، مکانیزاسیون، اتوماسیون، سیستم های ضدعفونی و uv و …می باشد که با کنترل و بررسی نقشه ها و بررسی روند پروژه (MSP) و جانمایی، تهیه نقشه ها، روال اجرایی پروژه (گانت چارت) توسط تیم اجرایی متخصص در هر قسمت برای نصب و اجرا هر کدام از تجهیزات و تاسیسات با توجه به نوع کشت و اقلیم هر منطقه اقدام به فعالیت می نمایند.

فاز دوم EPCS – تدارکات Procurement

فاز دوم EPCS گلخانه – تدارکات Procurement

از مهمترین امتیازات فعالیت در قالب EPCS با گروه فارو پشتیبانی و خدمات پس از فروش و گارانتی نصب و اجرا و کیفیت منحصر به فرد کالا و قیمت رقابتی و شرایط پرداخت مورد توافق با کارفرما با توجه به شرایط روز بازار می باشد. گروه فارو با برخورداری از شرکای تجاری باتجربه و کارآزموده به عنوان پارتنر(partner ) و آشنایی با قوانین مربوط به استانداردها ی سازه و تجهیزات به روز دنیا و ایران از پشتیبانی فنی و بالایی برخوردار می باشد.

تدارکات Procurement – در طی این فرآیند آموزش نیروی انسانی که توسط کارفرما معرفی می گردد، جزء اولویت ها و موارد مهم می باشد. مجموعه فارو به دلیل مجوز و تخصص در این بخش آمادگی همکاری با بانک های طرف قرارداد، سازمان نظام مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت شهرک ها، وزارت جهادکشاورزی، اشخاص حقیقی و حقوقی، پیمانکاران، مشاوران، ناظران، فروشندگان و تامین کنندگان کالا در قالب زنجیره ارزش را دارد.