فاز سوم EPCS – ساخت و اجرا Construction

فاز سوم EPCS گلخانه – خدمات ساخت و احداث سازه گلخانه از مرحله تسطیح زمین و فنداسیون و ستون گذاری تا مرحله پوشش و نصب پنجره ها و تجهیز و اجرای تجهیزات و تاسیسات تهیه شده شامل سیستم های سرمایشی، گرمایشی، آبیاری و تغذیه و… با توجه به نقشه ها و طراحی هایی که توسط شرکت مشاور به مجری داده می شود صورت می پذیرد
عوامل ساخت و اجرا پیمانکاران ساخت گلخانه و سازه، پیمانکاران نصب و اجرا و راه اندازی تجهیزات و تاسیسات گلخانه، کارشناسان آموزش تجهیزات و تاسیسات پروژه، مدیر نظارت و کنترل بر پروژه ، سوپروایزر پروژه، که بر کلیه چهار قسمت قبل نظارت دارد برای همپوشانی کارها و مدیریت پروژه می باشند.

اگر بخواهیم به صورت اجرایی مراحل ساخت و اجرا را در قالب خدمات فارو ارایه نماییم کار از مرحله عملیات ساخت سازه شروع می شود که نظارت بر تیم پیمانکاران و دریافت گزارش پیشرفت پروژه در فواصل زمانی معین و نصب و راه اندازی تجهیزات از جمله مهمترین کارهای پیمانکاران EPCS می باشد.

فاز سوم EPCS – ساخت و اجرا Construction

فاز سوم EPCS گلخانه – ساخت و اجرا Construction

فاز سوم EPCS – ساخت و اجرا Construction – در صورت انحراف از برنامه زمانبندی شده نسبت به تحلیل علل انحراف و ارائه راه حل برای جبران آن و انعکاس در برنامه تجدید نظر شده اقدام می گردد. کسب اطمینان از روند صحیح اجرای پروژه در مراحل اجرایی و دریافت گزارشات مدیر اجرایی به صورت هفتگی و ماهیانه و فصلی و سالانه و ارائه آن به کارگروه بررسی از جمله شرح خدمات دیگر پیمانکار می باشد.

پس از اتمام و تکمیل نصب سازه و تجهیزات و تاسیسات اقدام به راه اندازی آزمایش تجهیزات و ملزومات جهت کاشت،داشت و برداشت محصول می گردد و تمام موارد احتمالی رفع نقص می گردد، پس با توجه به برنامه زمانبندی کشت محصولات و تاریخ کشت مناسب و تهیه اقلام مورد نیاز کشت اقدام به کاشت محصول می نماییم و عملیات مدیریت و نظارت بر کاشت شروع می گردد. طی دوره کاشت و داشت و برداشت نسبت به تهیه گزارش پیشرفت عملیات عین زمانبندی اعلامی اقدامات صورت میگیرد.